štvrtok 30. augusta 2012

Zmenáreň

Ahojte dnes tu máme znovu premenu :) Dnes som si vybrala českú doll menom KacenkaDutata tu ju máte -

Outfit


Pred- Jej štýl obliekania je celkovo "pekný" ale asi by som zmenila topánky na čižmy , dala tú vestu aj sluchadlá preč , potom by vyzerala veľmi dobre ale musela by mať iné vlasy !!! Keby som  ju mala ohodnotiť dostala by odo mňa 5/10 bodov ale je to  len môj názor :)

Po - Doll som obliekla na túto sezónu čiže na MSW (Miss Stardoll World ) . Veď každý/á vieme že teraz sa majú nosiť šaty lebo veď miss a bez šatou ??? to by bolo čo ? no a teraz sa vráťme k premene :) Čiže doll som dala biele tričko a na to hnedú sukňu s "geparda" a tým som s toho vytvorila mini šaty pridala som čierne lodičky ale keby chcela doll nosiť tento outfit musela by si po prvé zmeniť vlasy a make-up .


Make-up
Pred - Make-up má doll s prepáčením otrasný !!! Má červené líca ako ... Ten pirsing jaj vôbec nesvedčí a má strašne moc umelých mihalníc na očiach !!!mala by si dať aj  iné vlasy a aj zvýrazniť obočie .
Hrozný make-up !!!

Po - Keď som líčila doll ja dala som jej z tváre všetky šperky !!! Dala som jej dolu tie hrozné líčka aj make-up . Na pusu som jej namaľovala lesk na peri , na oči som jej dala normálnu špirálu a trošku toho make-upu a bolo no ešte som jej zmenila vlasi a aj farbu vlasov a teraz to bolo všetko :)


Vaše názory vyjadrite v komentároch :)

1 komentár: