utorok 4. septembra 2012

Outfit za sc

Ahojte všetci !!! Dnes som tu s novým vydaním rubriky Outfit za SC .

Dnes som pre vás pripravila 2 pekné outfity.


Prvý je  na bežné nosenie , napr. na diskotéku alebo aj normálne do mesta :) Skombinovala som čierne dlhé nohavice z Decadesu a k tomu som dala čierne tričko a na to fialový top . Doplnila som to fialovým opaskom a ešte som pridala čierne topánky :) tak tu je ten 1. outfit -






Druhý je na do školy alebo do práce ale môžte si ho dať aj do mesta . Doll som obliekla sivé sako s fialovými hviezdami k tomu čiernu sukňu , doplnila som to takými sivo-čiernymi pančuchami a na koniec som jej dala čierne topánky s platformami :)
 Tak tu máte ten outfit -

3 komentáre:

  1. Prvý outfit ... si slepá ??! fialová to ani z daleka nieje , top je hnedý a opasok bielo-modrý . Celkovo je aj za tu cenu , sry , oničom . Ten druhý : Potprsenka ? :DD a ešte , ked chceš asi aby niekto ten kabat našiel tak by si mala dať link ...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo ?! veď to sako si musí dať do hladania a tam dať šedú farbu , topy , starmince a nájde mu to XD

      Odstrániť
    2. Ale tak je to jednoduchšie

      Odstrániť