utorok 28. augusta 2012

Rozhovor s...


                                                                                           STROMECEK12                                                



-Ako dlho si na Stardolle?
   ♦Na stardoll jsem se registrovala v listopadu minulého roku... Takže necelý rok :)
-Aké je tvoje najobľúbenejšie oblečenie na Sd?
   ♦Tak toho je hodně :) Např. teď jsem si moc oblíbila kouske z FallenAngel... Je to tzv. StarGate Blazer. Mám pocit, že se hodí snad ke všemu ;)
-Čo tu najradšej robíš?
   ♦ Nejraději samozřejmě nakupujii :) Mám ráda taky vytváření nového outfitu doll nebo ji líčit ;)
-Ako často si na Stardolle prihlásená?
   ♦ Hodně často :D Stardoll mám moc ráda, proto na něj chodím každý den... Vždycky je na SD něco dělat, nikdy se tady nenudím... Takže tady vydržím klidně i 2-3 hod. denně :)
-Aký je tvoj najobľúbenejší obchod?
   ♦ Obchodů mám taky ráda moc... Poslední dobou jsem si oblíbila ty dražší obchody, jako je PPQ, nebo LE... I různé tributy. Jinak asi Pretty ´n Love nebo Bonjour Bizou :)
-Ako si sa na Stardoll dostala?
   ♦ Teta mi o něm řekla :) Ona se o něm dozvěděla asi přes reklamu, ale to už moc přesně nevím :)
- Aké je tvoje hobby?
   ♦ Asi Stardoll... Ale krom toho ? Blog, vytváření, hra na klavír... Je toho moc :)
              


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára