utorok 28. augusta 2012

Zmenáreň

Ahojte som tu s novou rubrikou "Zmenáreň" je o tom že budem vašim dolkám meniť outfit a meke-up . Ďalej už asi ani nemusím hovoriť dúfam že ste pochopili ... Hlásiť sa mi môžete do komentárov musíte tam napísaž meno vašej doll na stardolle a to je všetko:) takže tu to máte -

Dnes som si vybrala Slovenskú doll menom LadySuzanne811.
Outfit -





Pred - Jej outfit sa mi moc nepáči no ja by som si ho na svoju doll neobliekla ale každý má svoj štýl . Keď tak tak by som tam nedala ten top nechala by som tie šaty bez topu ten opasok k tomu ide je veľmi pekný , kabelka k tomu ide tiež jááááj ale ten top !!! ešte by som vymenila topánky tie sú tam ako to povedať úplne nevýrazné !!!

Po - Doll som obliekla už na jeseň-zimu . Dala som jej čierne tielko aj čiernu mini sukňu doplnila som to modrým sakom s opaskom a hnedou kabelkou . Aby to bolo na toto ročné obdobie čiže na jeseň-zima , potom som dollke dala čižmy hnedej farby zo šedou kožušinou .

LadySuzanne811 by si mala zoštíhliť nohy svojej doll lebo bolo veľmi ťažké vybrať niečo na jej nohy !!!


Make-up :




Pred - Doll má veľmi pekný make-up ale jediné čo mi vadí je to že má hentaké škaredé ústa !!!

Po - Doll som len dala preč očné tiene a líčka .Zmenila som farbu vlasov a dala špirálu a to bolo všetko :) uvidíme sa na budúce :) teším sa na vás .



P.S.: hlásiť sa môžete do komentárou :)


2 komentáre:

  1. Premena v outfite , fááákt jeseň-zima . chcela by som ťa vidieť v zime ako pojdeš v minisukni v zime vonku

    OdpovedaťOdstrániť